Kredyt hipoteczny z niską marżą w PKO BP

PKO BP wprowadził nowy kredyt hipoteczny z marżą na poziomie zaledwie 1,1% w pierwszym roku spłaty oraz bez

kredyt hipoteczny w PKO BP

prowizji za udzielenie kredytu. Kredyt hipoteczny jest udzielany przez PKO BP jedynie w polskich złotych.

Kredyt hipoteczny w PKO BP – wrzesień 2011

W promocyjnej ofercie kredytu hipotecznego w PKO BP mogą wziąć udział klienci, którzy:

  • posiadają lub założą dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku,
  • posiadają lub zdecydują się na kartę kredytową w Banku lub skorzystają z Programu Oszczędnościowego Niższa Rata albo ubezpieczenia na życie, które w ofercie dostępne będzie od października br.,
  • skorzystają z ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres 4 lat.

Warunki promocji kredytu hipotecznego w PKO BP

Promocja  funkcjonuje w ramach kredytu mieszkaniowego w PLN Własny Kąt. Kredyt hipoteczny pozwala na sfinansowanie nawet 100% wartości nieruchomości, czyli nie wymaga wkładu własnego. Kredyt hipoteczny w PKO BP charakteryzuje się również do sc długim okresem kredytowania, który maksymalnie sięga 40 lat.

Pozytywne aspekty kredytu hipotecznego nie kończą się braku prowizji i długim okresie kredytowania. Koleją bardzo dużą zaletą są tak zwane wakacje kredytowe, czyli możliwość wyboru jednego miesiąca w roku bez konieczności płacenia raty kredytowej.  Karencja w spłacie kapitału może wynieść nawet do 36 miesięcy. Poza tym dzięki dostępowi elektronicznemu do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych PKO BP jest w stanie sam sprawdzić stan prawny nieruchomości, dzięki czemu klienci nie muszą indywidualnie stawiać się w sądzie.

Kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP

Kredyty hipoteczne oferowane przez PKO BP są jednymi z najpopularniejszych i najchętniej zaciąganych. PKO BP jest liderem w udzielaniu złotowych kredytów hipotecznych.

Promocji kredytów hipotecznych trwającej w PKO BP będzie towarzyszyć duża kampania reklamowa. Wystartuje już 3 października 2011 roku. Twarzą PKO BP będzie w dalszym ciągu Szymon Majewski, występujący w roli osobistego opiekuna klienta kredytu hipotecznego. Hasło kampanii będzie brzmiało „Dla wszystkich, którzy dorośli do własnego mieszkania”.

Czytaj więcej: