Nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego

Od 5 lutego w Banku Pocztowym trawa nowa kampania reklamowa, której przedmiotem jest Pocztowe Konto Standard, Pocztowe Konto Oszczędnościowe oraz Pocztowe Konto Firmowe.bank pocztowy kampania reklamowa

W telewizji można zobaczyć kampanię reklamową zachęcające do założenia Pocztowego Konta Standard, Pocztowego Konta Oszczędnościowego i Pocztowego Konta Firmowego.

Reklama Pocztowego Konta Firmowego nawiązuje do poprzedniej kampanii, jej motywem przewodnim jest „Kwitnący Biznes”. Klient biznesowy może dowiedzieć się o korzyściach finansowych czy innych wygodach, na jakie może liczyć posiadając konto firmowe.

W spocie reklamowym Pocztowego Konta Standard możemy zobaczyć wycieczkę rowerową rodziny Nowaków, podczas której uczestnik wycieczki ma przebitą oponę. Konieczna jest wówczas wymiana opony w zakładzie rowerowym, ale nikt nie ma przy sobie gotówki, by zapłacić za usługę. Ratunkiem okazuje się pobliska poczta, gdzie Państwo Nowakowie mogą wypłacić potrzebne pieniądze.

Reklama Pocztowego Konta Oszczędnościowego informuje nas o wysokim oprocentowaniu konta na poziomie 6%.

Jak założyć konto w Banku Pocztowym?

Aby założyć rachunek bankowy w Banku Pocztowym można skorzystać z czterech opcji: odwiedzić oddział banku, Urząd Pocztowy, zadzwonić na Infolinię bądź wypełnić wniosek przez Internet.

Konieczne jest posiadanie przy sobie dowodu osobistego, a przy Pocztowym Koncie Firmowym – dokument potwierdzający tożsamość, NIP, REGON oraz wpis do ewidencji działalności gospodarczej.

Be Sociable, Share!