Kredyt gotówkowy z Chuckiem Norrisem w BZ WBK

BZ WBK rusza z nową kampanią reklamową kredytu gotówkowego. Wzrost sprzedaży kredytów gotówkowych ma spowodować nowa reklama z Chuckiem Norrisem w roli głównej.

BZ WBK przewiduje duży wzrost sprzedaży kredytów gotówkowych dzięki wykorzystaniu w reklamie twarzy Chucka Norrisa, który szczyt swojej kariery ma już dawno za sobą, lecz którego rozpoznają wszystkie pokolenia.

BZ WBK nie mógł znaleźć bardziej legendarnej osoby  niż postać Chucka Norrisa, o którym opowiedziano setki dowcipów. Legendarny „Strażnik Texasu” to marka sama w sobie. Bank postawił sobie za cel udzielenie aż 300 000 kredytów gotówkowych. Chuck musi zatem przyciągnąć 15 proc. więcej kredytobiorców niż w ubiegłym roku zrobił to hiszpański aktor Antonio Banderas.

Oprocentowanie kredytu gotówkowego w BZ WBK nie uległo zmianie i nadal wynosi 5,99%. W tym roku postawiono jednak na szybkość przyznawania kredytu, ma ona być największą zaletą, na której koncentruje się reklama – przecież Chuck Norris nie będzie czekał na gotówkę!

Kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK nie należy do najtańszych. Nie ma też jedne ceny dla każdego klienta, jest ona dopasowywana indywidualnie. W zależności od sytuacji zdolności kredytowej określonego klienta bank narzuca odpowiednie ubezpieczenie kredytu, oczywiście im klient mniej wypłacalny, tym ubezpieczenie wyższe.

Stosowanie różnych cen dla klientów eliminuje możliwość porównywania kredytu z innymi ofertami przedstawianymi przez pozostałe banki. Takim sposobem BZ WBK zmusza swoich klientów do odwiedzenia oddziału, gdzie klient nie tylko pozyska informacje o koszcie kredytu, ale także może „tak przy okazji” stać się użytkownikiem konta osobistego lub karty płatniczej.

W przedstawionym kredycie gotówkowym może zostać obniżona lub zlikwidowana prowizja w przypadku gdy klient korzysta z innych produktów banku. Inne warunki mają też poszczególne grupy klientów. 5,99 proc. dostaną ci, którzy kredytów gotówkowych w zasadzie nie potrzebują, czyli klienci VIP. 11,99 to oprocentowanie dla klienta prestiżowego. Lepsze warunki dostaną ponadto pracownicy sfery budżetowej i wolnych zawodów.

Nowa kampania wydaje się być znacznie ciekawsza od reklam z Banderasem, a jak nieoficjalnie wylicza się – będzie również znacznie tańsza. Chuck ma trudne zadanie, bo wizerunek samego banku znanego z zagranicznych gwiazd w reklamach i poczucia humoru to jedno, a kredyt gotówkowy w czasach, gdy mówi się już o przekredytowaniu wielu Polaków, to coś zupełnie innego.

Wpływ Chucka Norrisa na sprzedaż kredytów gotówkowych będzie dokładnie znany po kolejnym kwartale. Prognozy Banku Zachodniego WBK są bardzo optymistyczne.

Czytaj więcej:

Be Sociable, Share!