Bank Millennium wprowadził od marca możliwość obsługi rachunków firmowych przez telefon. Dedykowana jest dla użytkowników kont Biznes z dostępem do Millnetu samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą.
Bankowość mobilna w Banku Millennium jest dostępna za pośrednictwem aplikacji na system Android, iPhone’a i „lekkiej” wersji przeglądarkowej na telefony komórkowe. Działa tak samo jak w bankowości przeznaczonej dla osób indywidualnych, zmian może nastąpić przez jedno kliknięcie powodując przejście z konta osobistego na formowe i odwrotnie.
Dostęp do kont indywidualnych i firmowych jest zintegrowany, wystarczy więc jeden mobilny kod PIN dla obydwu rachunków.
Bankowość mobilna dla firm pozwala na:
- Przeglądanie szczegółów i historii rachunków bieżących, oszczędnościowych, lokat terminowych i kart kredytowych,
- Przeglądanie zablokowanych środków na rachunkach i transakcji oczekujących na kartach kredytowych,
- Dokonywanie przelewów między własnymi rachunkami,
- Dokonywanie przelewów krajowych (również do odbiorców zdefiniowanych w Millenecie),
- Przeglądanie listy nadchodzących płatności, w tym spłat kredytu i kart kredytowych,
- Doładowania telefonów komórkowych różnych operatorów z rachunków lub kart,
- Spłata karty kredytowej,
- Dokonywanie pożyczki gotówkowej z karty kredytowej i spłata kredytu,
- Likwidacja lokat,
- Zastrzeganie kart debetowych i kredytowych,
- Sprawdzanie kursów wymiany walut,
- Wyszukiwanie placówek i bankomatów,
- Powiadomienie o dostępności nowej wersji aplikacji,
- Zmiana języka dla obcokrajowców (polski/angielski).
Wartą zauważenia funkcjonalnością jest możliwość zastrzeżenia kart płatniczych przez telefon. Karta jest blokowana natychmiastowo, natomiast nowa jest wysyłana na adres klienta.
Bankowość mobilna kusi zwłaszcza osoby stale przebywające w podróży, które posiadają dobrej jakości aparat telefoniczny z większym wyświetlaczem oraz dostęp do Internetu. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędność czasu, by nie załatwiać niektórych spraw w oddziałach.
Przelewy natychmiastowe
W najbliższym czasie Millennium Bank planuje wprowadzenie natychmiastowych przelewów dla klientów korporacyjnych, następnie dla klientów indywidualnych. Przelewy natychmiastowe maja być dostępne w systemie bankowości elektronicznej Millnet przez cały czas.
Czytaj też: