Bezpłatny Internet dzięki ING – promocja Konta Direct

ING Bank Śląski z początkiem maja rozpoczął dalszą część kampanii ING „WIFI Express” promującą internetowe Konto Direct. O co chodzi? Na początku maja na ulice 12 polskich miast wyjechały pomarańczowe autobusy komunikacji miejskiej. Co w tym dziwnego? W autobusach zainstalowano hot spoty, dzięki którym podróżni mogą bezpłatnie połączyć się z Internetem.

promocja konta directING Autobusy WIFI to wyjątkowo dobra kampania reklamowa ING. Jej celem jest wypromowanie internetowego Konta Direct. Pomysł ten cieszy się dużą popularnością, jako że wielu z nas (w szczególności tych młodych) ma w swoim posiadaniu smartfona. Jednak nie wszyscy korzystają z możliwości połączenia się z Internetem w obawie przed wysokimi kosztami tej usługi. Dzięki ING, w okresie od maja do czerwca, w pomarańczowych autobusach można bezpłatnie skorzystać z Internetu.

Gdzie można skorzystać z promocji?

W mobilne hot spoty wyposażono aż 80 autobusów komunikacji miejskiej. Autobusy jeżdżą w 12 miastach Polski: w Warszawie, Krakowie, aglomeracji katowickiej, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Bielsku Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Opolu, Rzeszowie i Szczecinie. W czerwcu do promocji dołączył także Wrocław.

ING autobusy z darmowym dostępem do Internetu można poznać przede wszystkim po pomarańczowym kolorze oraz napisie „Tu masz darmowy Internet od ING”. Żeby połączyć się z Internetem wystarczy spośród dostępnych sieci wybrać „ING Autobus WIFI” lub „ING SKM WiFi”.

Z promocji skorzystało już tysiące Polaków

Barbara Pasterczyk Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego mówi:

Trafiliśmy w potrzeby pasażerów – świadczy o tym liczba 25 tysięcy osób, które przez okres 4 tygodni co najmniej raz skorzystały z bezpłatnego internetu w ramach akcji ING Autobusy WIFI. Średni czas połączenia wyniósł ponad 15 min. Największy ruch w korzystaniu z internetu odnotowano w godzinach rannych i popołudniowych, czyli w czasie podróży do lub ze szkoły czy pracy. Wyniki i zainteresowanie naszą akcją mogą być sygnałem, że warto aby internet na stałe zagościł w środkach komunikacji miejskiej”

Jak widać kampania promocyjna internetowego Konta Direct jest wyjątkowo dobra. Wprowadzenie ING Autobusów WIFI to kontynuacja promocji rozpoczętej w grudniu 2011r. o nazwie „WIFI Express”. Reklama nawiązuje do fabuły serialu, dzięki czemu łatwiej uzyskać zainteresowanie widza, a jej treść zawiera korzyści Konta Direct i Internetu.

Be Sociable, Share!