Euro 2012 rozwinie Bank Pekao SA!

Bank Pekao SA połączył swój zintensyfikowany rozwój z najważniejszym wydarzeniem sportowym ostatniego czasu UEFA EURO 2012. Pełniąc rolę Narodowego Sponsora i Oficjalnego Banku tego Turnieju wprowadził absolutnie nową gamę produktów, skierowanych do bardzo zróżnicowanego gremium klientów.

Bank Pekao SA oficjalnym Sponsorem Narodowym Euro 2012

 Bank Pekao SA promuje swoją markę, upowszechnia nowe logo

Bank ten dołożył wszelakich starań, aby wykorzystać czas sportowych zmagań, kiedy Polska jest na świeczniku zainteresowania do zaprezentowania swojej oferty. Jak podkreśla Luigi Lovagio (Prezes Zarządu Banku Pekao): „Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało – czerwonych barwach. W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania”.

Kiedyś: Wspieranie przygotowywania Euro 2012

Warto jednak zwrócić uwagę, że nie do działań promocyjnych ograniczają się powiązania Banku Pekao SA z Euro 2012. Podmiot ten odegrał także niebagatelną rolę w ciągu ostatnich lat w przygotowywaniu tego wydarzenia. Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że Bank Pekao w samych tylko miastach – gospodarzach na finansowanie projektów związanych z tą imprezą wydał 4 miliardy złotych. Ponadto wniósł także bardzo duży wkład w budowę autostrad, szacuje się, że nawet 200 km tego typu dróg, powstało dzięki wsparciu kredytowemu i transakcyjnemu tego podmiotu.

Dziś : Liczne propozycje dla klientów detalicznych Pekao SA

Oprócz wielu loterii, dających zwycięzcą bilety na czołowe mecze tego turnieju, wydania unikatowych produktów bankowych, upamiętniających  Euro 2012,  Bank Pekao przygotował, np. unikatowe karty prepaid, które były dystrybuowane w Strefach Kibica wszystkich miast – gospodarzy. Pełniły rolę podstawowego środka płatniczego w tychże miejscach.

Bank Pekao SA bardzo mocno powiązał swoją zdynamizowaną ofertę z turniejem EURO 2012. Jako oficjalny Bank tego wydarzenia, nie tylko zrewolucjonizował swoje logo, ale postawił także na wydanie innowacyjnych produktów bankowych czy też na systematyczne finansowe wsparcie przygotowań tego przedsięwzięcia.

Czytaj też:


Be Sociable, Share!
Tags: ,