Eurobank stawia na kampanię reklamową!

Kiedy na rynku wciąż przybywa oferentów banki muszą dokładać wszechstronnych zabiegów, by jak najlepiej zaprezentować swoje produkty i usługi. W tym świetle niezwykle ważna jest troska o odpowiednią reklamę.

kampania reklamowa w eurobankuEurobank skorzystał z pomocy Brasil, Propeller Film i Starcom

Eurobank tym razem postawił na kampanię reklamową sprzężoną głównie z materiałami video upublicznianymi w mediach i mass mediach. W rolę promujących oczywiście zaangażował znane postacie (np. Piotra Adamczyka). Za przygotowanie zaś kampanii takiej odpowiadały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.

Wcześniej : „Schody w górę”  i „kredyt od ręki”

Eurobank jako motyw przewodni swoich reklam wykorzystał w kampanii reklamowej na wiosnę schody oraz „kredyt od ręki”. Bohater reklamy pokazuje bowiem, że w codziennym życiu często ma przed sobą schody w górę  i różne bariery do pokonania, natomiast w Eurobanku nigdy takiej sytuacji nie ma, bowiem wypłaca się kredyt gotówkowy od ręki, nawet tym, którzy nigdy wcześniej nie byli stałymi klientami tej jednostki bankowej.

Teraz: Piotr Adamczyk na wakacjach

Obecna kampania reklamowa kredytu gotówkowego w Eurobanku pokazuje jak znana postać – aktor Piotr Adamczyk, w ramach eksperymentu jedzie na wakacje, które wybrał przypadkowo, kusząc się niską ceną. Są jednak bardzo nieudane (problem z dojazdem do hotelu, wyjściem na plażę czy posiłkami w restauracji). W końcu aktor stwierdza, że był to tani, ale i bardzo nieudany urlop. Stąd radzi, że lepiej jest skorzystać z kredytu gotówkowego w Eurobanku, nie szukać oszczędności i pojechać na udany urlop. Dodatkowo reklama zwraca uwagę odbiorcy na to, że kredyt gotówkowy w Eurobanku to rozwiązanie bardzo sprawdzone, z którego skorzystało ponad 1 mln klientów. Dzięki temu rozwiązaniu mogą oni uzyskać środki w wysokości od 500 zł do 120 000 zł z możliwością bardzo korzystnego rozłożenia na raty.

Jak więc widać Eurobank bardzo wziął sobie za priorytet przygotowanie dobrej kampanię reklamową. To właśnie ona nierzadko okazuje się siłą determinującą, dzięki której banki mogą pozyskać coraz więcej klientów, zwłaszcza, gdy twarzami jej kampanii zostają znane i lubiane osoby.

 Czytaj też:

Be Sociable, Share!