Meritum Bank rozwija bankowość internetową

Meritum Bank rozwija bankowość internetową pod marką Tesco Finanse. Nazwa wzięła się od współpracy banku z Tesco, gdzie posiada wile placówek, w których oferuje przeważnie produkty bankowości elektronicznej – konta osobiste, oszczędnościowe, lokaty.

Meritum Bank pod marką Tesco Finanse

konto osobiste meritum bankMeritum Bank ogłosił, że dzięki współpracy z Tesco, liczba Klientów banku wzrośnie z 167 000 do 200 000 osób pod koniec 2012 roku. Prognozy są bardzo optymistyczne. Meritum Bank obecnie prowadzi sprzedaż pod własną marką oraz Tesco Finanse. Klienci mogą teraz skorzystać z ofert banku nawet podczas codziennych zakupów, bez konieczności wizyty w placówce zlokalizowanej gdzieś na mieście.Meritum Bank posiada obecnie w Polsce aż 200 placówek, z czego 64 są zlokalizowane w hipermarketach Tesco.

Podstawowym produktem bankowości internetowej ma być konto osobiste wraz z oferowaną do niego kartą debetową.

Banki mocno stawiają w ostatnim czasie na rozwój bankowości internetowej. Czy taka decyzja jest słuszna? Raczej tak, biorąc pod uwagę wagę, jaką nabiera sieć Internet w codziennym życiu człowieka. Kolejne pokolenia Polaków nie są w stanie sobie już wyobrazić życia bez dostępu do Internetu.

Przeprowadzone badania w za dwa pierwsze kwartały 2012 roku pokazują, że Polacy coraz częściej korzystają z bankowości internetowej w codziennych czynnościach. Dokonują płatności za pomocą kart debetowych na coraz drobniejsze kwoty – świadczy to także o lepsze wyposażenie placówek sklepowych w czytniki kart płatniczych.

Ponadto rozwija się także bankowość mobilna, czyli dostęp do systemów bankowych poprzez tablety oraz smartfony.

Meritum Bank chce gonić rywali na rynku bankowości internetowej, której liderem jest niepodważalnie Alior Sync – całkowicie internetowy bank z innowacyjnymi produktami.

Czytaj więcej:

Be Sociable, Share!